perjantai 20. syyskuuta 2013

Poikien suusta kuultua

Teinien maailma on aina välillä kovin erilainen kuin meidän "aikuisten". Huomaan kovasti kaipaavani sitä maailmaa, mutta valitettavasti "paluu" sinne ei ole kohdallani vielä vähään aikaan ajankohtaista. Näin ollen ajattelin jakaa teidän kanssa jotain kommentteja/lauseita joita olen viimeisen parin vuoden aikana kuullut ja jotka ovat mieleen jääneet. Jotkut ovat naurattaneet, jotkut itkettäneet ja jotkut jopa hiljentäneet. Ainakin ovat mieleen jääneet.

"Tampere ja Turku, ihan sama paikka"

"Kaiva itselles kuoppa ja pala h****tin tulessa niin, että sua sattuu varmasti"

"J muistathan, että mä tykkään susta kuitenkin"

"Kyllä sä voit nukkua, mä voin tulla sitten sanomaan, jos pitää tehdä jotain, en mä kuitenkaan saa unta"

"Jos et olisi nainen, mä olisin niin vetänyt sua turpaan"


"Sulle siitä palkka maksetaan - mieti ihan itse vain" (Tilanteessa, jossa pyysin nuorta miettimään, mikä olisi sopiva seuraus ei -toivotusta käytöksestä.)

"Mä olin kato jo päättänyt, että aioin ärsyttää sua"


"On sullakin elämä, kun istut tällaisen kakaran kanssa vapaaehtoisesti kahvilla"

"Onkohan kellään koskaan ollut noin vähän hiuksia?"

"Kalkkuna"

"Jatkat tolleen samalla tavalla, se on just jees"

"Kyllä siellä bileissä voi sunkin kavereita olla, et sä voi olla varma, ettei meillä ole yhteisiä frendejä"

"Sä saat potkut, tai okei, palkankorotuksen, jos nyt heti teet jotain spessuu"

"Ei meistä voi tulla hevibändy, koska sulla on liian lyhyet hiukset"

"Sun pitää ostaa mulle tulevaisuudessa talo tai ainakin auto, kumman valitset?"

"Sä oot v***n sitkee ämmä"

"Aikuisten elämä on sitä, että käytte töissä, sitten meette kotiin ja luette kirjaa"

"Jos J:ltä kysyy, kaikki tiet vie Malmille"

"Kato mä näytän sulle; pidät vain jalat lattialla ja lantion rentona. Silloin sä pystyt paremmin estämään -- et sä vaan yksinkertaisesti osaa"

"Jos mä olisin sun lapsi, tykkäisitkö sä musta?"



Osa näistä ja monista muista sanoista ja lauseista ovat tarttuneet myös omaan sanavarastooni, jokainen voi itse arvailla, mitkä ;)
Jen




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti